Salgsbetingelser
Her kan du gjøre deg kjent med salgsbetingelsene som er gjeldende når du handler på mist.no.
Museene i Sør-Trøndelag benytter online betalingsløsning for å omsette varer, primært billetter, på nett. Når du handler på mist.no aksepterer du våre vilkår for kjøp. For mer informasjon, vennligst les våre bestillingsvilkår som er vist nedenfor. Har du spørsmål, kontakt oss gjerne. Se informasjon for kontaktinformasjon lenger ned på denne siden.
Produktinformasjon og priser
De ulike varene som selges er beskrevet der de er gjort tilgjengelig for salg. Alle priser er oppgitt i norske kroner inklusive merverdiavgift. Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før transaksjonen gjennomføres og inkludere alle kostnader forbundet med kjøpet som avgifter, gebyr og eventuelle leveringskostnader.
Forbehold
Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil når det gjelder pris og informasjon om varer/ tjenestene på siden. Ta kontakt med oss hvis du har spørsmål. Vi ønsker å gi deg god hjelp og en vellykket handel!
Ekspedering av ordre og leveranse
Når du har betalt for din vare vil du bli sendt tilbake til våre nettsider hvor en oppsummering av bestillingen blir tilgjengelig. Du vil også motta en e-post med kvittering og vedlagt billett eller kvittering for kjøp i PDF-format. Dersom du har kjøpt en billett, er det dette som er kjøpsbeviset ditt som du må medbringe og fremvise ved inngangen til arenaen du skal besøke.
Du er ansvarlig for at riktig og virksom kontaktdata oppgis. Dersom billletten/varen ikke mottas innen forventet tid anmodes du om å sjekke spamfilteret og/eller kontakte Museene i Sør-Trøndelag på e-post eller telefon.
Personopplysninger
Museene i Sør-Trøndelag behandler persondata ifølge Lov om Personopplysninger. Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet med andre eksterne register.
Kortinformasjon
Når du handler hos mist.no blir betalingen behandlet av Netaxept, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og Mastercard/Eurocard. All informasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk.
Ditt ansvar
Du er selv ansvarlig for å kjøpe riktig billett eller vare i riktig antall, oppgi riktig kontaktdata, betale rettidig, samt ta vare på billetter. Ved eventuelle mangler ved tjenestene plikter du å reklamere innen rimelig tid.
Reklamasjon og angrerett
Angrerettloven gir deg rett til å angre ditt kjøp. Angreretten gjelder for varer og for enkelte tjenester, men ikke for billetter. Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottar leveransen gir oss beskjed om dette.
Vennligst ta kontakt med oss dersom du ønsker å benytte deg av angreretten. Du finner vår kontaktinformasjon nederst på denne siden eller sammen med kvitteringen/billetten du mottar på e-post. Du vil også motta et angrerettskjema sammen med varen(e).
Dersom du ikke har mottatt angrerettskjema enten i sendingsbekreftelsen eller ved levering av produktene, utløper angrefristen 12 måneder etter utløpet av den opprinnelige angrefristen. Dersom du mottar angrerettskjema innen disse 12 månedene, utløper angrefristen 14 dager etter den dagen du mottok angrerettskjemaet.
Nærmere opplysninger om hvordan du benytter deg av angreretten fremgår av angrerettskjemaet.
Dersom du har kjøpt billetter er det særlig viktig at du forsikrer deg om at du har valgt riktig billetter og antall før du gjennomfører kjøpet. Vi kan ikke refundere billetter eller bytte billetter.
Museene i Sør-Trøndelag
Organisasjonsnummer: 993 595 675
Besøksadresse: Havnegata 12, 7010 Trondheim
Postadresse: Postboks 6289 Torgarden, 7489 Trondheim
Telefonnummer: 73 60 41 00
E-post: post@mist.no